Wim wint op ‘Tap or Snap’ in Dortmünd!

Vandaag mee gaan doen aan Tap or Snap in Dortmünd, georganiseerd door onze goede vriend Thomas Holtmann (Gracie Barra).
Ik was als enige naar ginder gegaan van ons team. (Er moet toch iemand de eer van Exit gaan hoog houden! Eens te meer sinds ons vast
competitiebeest Christophe Deferme ‘ons in de steek liet’ om te emigreren naar warmere oorden 🙂 )

Ik was gelukkig niet volledig ‘alleen’ ginds, daar ik het goede gezelschap had van Bart, Tim en Sahin van Team Bad Boys. Merci mannen, heb mij goed geamuseerd! En Bart, bedankt om mij te coachen!

Het vechten ging ‘aardig’ vandaag… In mijn categorie wist ik mijn twee gevechten te winnen met submission en kreeg daardoor eerste plaats -75kg.
Op naar het open gewicht… Ook daar begon het aardig, mijn eerst partij won ik op punten, mijn tweede op armbar en mijn derde… verloor ik op armbar 😦
Surprise surprise… ik mocht nog vechten voor derde en vierde plaats! Maar maakte een enorme fout deze match en… verloor dus ook deze op armbar. Ik vestigde daarmee het droevige record van mijn ‘fastest tapout ever’ in geloof ik minder dan een minuut… Maar no worries… shit happens 🙂
(En ik heb nog altijd de uitvlucht dat die twee laatste tegenstanders +85 en -85kg waren… :))

Al bij al dus een ‘aardig’ resultaat met een eerste plaats -75kg, zei het na slechts twee gevechten.

Wie het beter deed  dan aardig, was Sahin van Team Bad Boys. Hij wist zijn categorie; -80kg, te winnen na (geloof ik) vijf van de vijf tegenstanders gesubmit te hebben. En dit voor zijn tweede competitie! Great work man!
De blauwe banden mogen hun borst al nat maken voor volgende jaar!

Wil nog even kwijt dat de competitie zeer goed georganiseerd was. Er werd zoals beloofd stipt begonnen en de matten waren steeds gevuld.
Till next year!

Grtz, Wim


 

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie